NICORETTE®
  • Udfordringen 1 uge uden røg!

  • Start din rejse i dag

  • Åza Brennander

  • #EnUgeUdfordring

TAG UDFORDRINGEN OP

Så klem på, tag udfordringen op! Del dit udfordringsfoto på Facebook, og fortæl os, hvorfor det er vigtigt for dig, under #EnUgeUdfordring

Vi ved, at det er hårdt at stoppe med at ryge, men vi vil også gerne vise dig, hvor meget støtte du kan få til processen. Det er derfor, vi beder alle om at tage #EnUgeUdfordring og kvitte deres sværeste vane i en uge for derigennem at vise deres støtte til alle dem, der tager dette første fantastiske skridt!

Så hvad enten du tager dette første skridt for at stoppe med at ryge eller støtter den gode sag for at kvitte din sværeste vane, ønsker vi, at du fortæller om det, så vi kan vise, hvor meget hjælp og støtte man få!

Post et foto, hvor du træder på en pakke cigaretter, eller vis din støtte og post et foto, hvor du smider chokolade ud ad vinduet! Uanset hvad du gerne vil kvitte, så fortæl os, hvorfor #EnUgeUdfordring er vigtig for dig.

At stoppe med at ryge er et vigtigt personligt valg, som vi gerne vil hjælpe dig med og støtte dig i, hvis du vælger at tage dette første skridt.

Så kan du kvitte din sværeste vane i en uge?

Fortæl os om din udfordring på Facebook ved at klikke på knapperne herunder:

  • Tænk positivt!

    Hvis du føler dig fristet, skal du tænke på alt andet end at tænde en cigaret, for eksempel en udflugt, mad, eller et godt minde. Jo mindre du tænker på at ryge, jo nemmere er det at forblive røgfri.

  • Find en ny vane

    Det at ryge, holder din hånd og mund beskæftigede, og derfor kan det være en hjælp at finde en midlertidig ny vane, der kan erstatte dette. Et godt forslag kunne være tyggegummi eller at drikke mere vand.

  • Lav en liste

    Skriv en liste med grunde til, hvorfor du ønsker at kvitte smøgerne. Læs denne liste ofte, for at hjælpe dig i de sværeste situationer.

  • Identificer, hvad der udløser din rygetrang

    At drikke alkohol er en velkendt trigger, så prøv at drikke mindre mens du prøver at stoppe med at ryge.

  • Hold dig beskæftiget

    Når du føler trang til at ryge, skal du fokusere på noget andet ved at holde dig aktiv. Prøv derfor en ny hobby, som for eksempel træning.

  • Nikotintrangen kan vare op til 5 minutter

    Skriv en liste med fem-minutter strategier med ting du kan gøre, når du føler trang til at ryge, og følg disse indtil trangen går over

1) Rygestopplan

Rygestopplan

Hvorfor er denne første uge så vigtig? Hvis du forbliver røgfri gennem hele din første uge, er du 9 gange mere tilbøjelig til at fuldføre rygestoppet.

Få gode råd der vil hjælpe dig til at kvitte smøgerne her.

Stop og kvit

2) Bliv motiveret

er du 9 gange mere tilbøjelig til at fuldføre rygestoppet.

Vi har alle vores egne grunde til at kvitte, hvad er din?

Download vores motiverende løfter for at minde dig selv om hvorfor du kvitter smøgerne, når rejsen bliver ekstra udfordrende.

Dit løfte

3) NICORETTE® Støtte 

NICORETTE® tyggegymmi

Vi ved, det kan være svært at overvinde din rygetrang. NICORETTE® tyggegymmi kan aktivt hjælpe dig med at modstå, og give dig kontrol over din rygetrang, så du kan kan kvitte smøgerne en gang for alle.

Vores produkter